کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ در اصفهان

کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ در اصفهان - کلینیک بنیتا اصفهان

کلینیک بنیتا اصفهان بهترین کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ صورت


بهترین کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ در اصفهان کجاست؟

نام دیگر زاویه سازی صورت، کانتورینگ می باشد. به طور کلی از روش های زیادی جهت کانتورینگ صورت استفاده می شود. برای زاویه سازی صورت از جراحی گرفته تا تزریق ژل، لیفت با نخ، تزریق چربی، تزریق بوتاکس و … استفاده می شود. ما در این محتوا قصد داریم بهترین کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ در اصفهان را به شما عزیزان معرفی نماییم.

جهت مطالعه محتوای 4 دقیقه ای با ما همراه باشید.

به طور کلی همه انسان ها علاقه زیادی به زیبایی و جذابیت بیشتر دارند. اما گاهی اوقات با وقوع بعضی از حوادت و تصادف ها و یا به صورت مادرزادی یا در طی فرآیند پیری این زیبایی کم تر می شوند. در نتیجه این فرآیند ناراحتی های روحی قابل توجهی برای افراد به وجود می آید.

روش های زاویه سازی و کانتورینگ چهره به منظور رفع این مشکلات به وجود آمده اند. این روش ها در دو دسته روش های غیر جراحی (موقتی) مانند تزریق ژل، بوتاکس و لیفت صورت با نخ و روش های جراحی (دائمی) جای می گیرند.

اما لازم به ذکر است که انتخاب شیوه مناسب برای کانتورینگ صورت یک تصمیم دو جانبه از سوی پزشک و مراجع کننده بوده و مطابق با ترجیحات هر فرد و دانش آناتومیک جراح اتخاذ می گردد. در نتیجه با مراجعه به بهترین کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ در اصفهان از نتایج چشمگیر این اقدامات زیبایی در ایجاد صورتی متقارن و دارای هارمونی بهره مند خواهید شد.

زاویه سازی و کانتورینگ چیست؟

همانطور که پیش تر ذکر کردیم کانتورینگ صورت به معنای زاویه سازی صورت با استفاده از روش های مختلف جراحی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس و … است که به آن مادلینگ صورت نیز می گویند.

انواع روش های زاویه سازی و کانتورینگ صورت

انواع روش های کانتورینگ و زاویه سازی صورت به شرح ذیل می باشند:

کانتورینگ صورت با جراحی

یکی از بهترین روش های کانتورینگ به صورت دائمی، کانتور کردن صورت با جراحی می باشد. لازم به ذکر است که افراد باید در طول عمل جراحی بیهوش باشند. در این روش پزشک با استفاده از ابزار مخصوص استخوان فک را برش می دهد و زوایای صورت را اصلاح می‌ کند.

کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ در اصفهان - کلینیک بنیتا اصفهان
زاویه سازی و کانتورینگ صورت در بهترین کلینیک در اصفهان – کلینیک بنیتا اصفهان

کانتورینگ صورت با تزریق ژل

یکی دیگر از روش های کانتورینگ صورت، تزریق ژل می باشد. تزریق ژل یکی از روش هایی است که هیچگونه نیازی به جراحی ندارد. نکته مهم در این روش این است که روشی دائمی نیست و هر چند وقت یک بار نیاز به تمدید دارد. اما در مقایسه با کانتور کردن صورت از طریق عمل جراحی، هیچگونه جراحتی بر روی صورت افراد به جا نمی گذارد. این روش کانتورینگ توسط پزشک متخصص و با هدف برجسته کردن، تیز کردن و بلند کردن چانه استفاده می شود.

کانتورینگ صورت از طریق لیفت با نخ

در این روش برای زاویه سازی صورت، پزشک متخصص از نخ های مخصوص لیفت صورت که قابل جذب هستند و اصطلاحاً PDO نام دارند، استفاده می کند. نخ های PDO با استفاده از ابزار مخصوصی که به آن کانول می گویند در لایه زیر پوست قرار داده می شوند. کاری که نخ های PDO انجام می دهند این است که موجب کشیده شدن پوست صورت می شوند. در نتیجه ظاهر صورت را زیبا و طبیعی جلوه می دهند.

کانتورینگ صورت با تزریق چربی

زاویه سازی صورت با استفاده از تزریق چربی، یک روش طبیعی برای خوش فرم کردن صورت به حساب می آید. چرا که در این روش پزشک متخصص، از چربی شکم، ران و پهلو برداشته و آن را از طریق سوزن های مخصوصی به پوست صورت تزریق می کند.

کانتورینگ صورت با تزریق بوتاکس

همانطور که می دانید بوتاکس از ماده ای سمی به اسم بوتولونیوم تولید شده است. در واقع این ماده سبب فلج کردن عضلات می شود. از مزایای استفاده از می توان به از بین رفتن چین و چروک صورت، بالا بردن نوک بینی و … اشاره نمود.

از تزریق بوتاکس برای زاویه دار کردن صورت نیز استفاده می شود. با توجه به این که تزریق بوتاکس کار بسیار حساسی است و به یک پزشک کاملاً متخصص نیاز دارد، باید برای انجام این کار به بهترین کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ در اصفهان مراجعه کنید تا با پیامدهای ناخوشایند آن مواجه نشوید.

بهترین کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ در اصفهان

بهترین و مجهزترین کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ در اصفهان ، کلینیک بنیتا می باشد. در این مرکز تخصصی عمل سوپر کانتور، کلیه خدمات پوست، مو، زیبایی، لیزر، لاغری و جوانسازی صورت توسط بهترین متخصصان و پزشکان انجام می شود. لازم به ذکر است که تمامی خدمات ذکر شده در کلینیک بنیتا با استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات و دستگاه ها ارائه می شود.

کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ در اصفهان - کلینیک بنیتا اصفهان
کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ با قیمت مناسب در کلینیک بنیتا اصفهان

مراقبت های قبل و بعد از زاویه سازی

  1. 2 روز قبل از کانتورینگ صورت از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری فرمایید.
  2. در صورت مصرف داروهای ضد انعقادی خون همچون آسپرین و وارفارین حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
  3. پس از زاویه سازی به مدت 24 ساعت از دوش گرفتن و دستکاری محل مورد نظر بپرهیزید.
  4. در صورت ایجاد کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید. به این صورت که یخ را روی موضع گذاشته و بردارید و این کار را تکرار کنید.
  5. به مدت یک هفته مایعات زیاد بنوشید.
  6. پماد و کرم های موضعی تجویز شده را به طور منظم استفاده نمایید.

جمع بندی

همانطور که پیش تر ذکر کردیم بهترین کلینیک زاویه سازی و کانتورینگ در اصفهان ، کلینیک تخصصی بنیتا اصفهان می باشد. در این مجموعه تمامی خدمات حوزه پوست و مو، جوانسازی صورت، زیبایی، لیزر، لاغری و … توسط متخصصان مجرب و بهترین دکتر کانتورینگ صورت در اصفهان صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات کلینیک بنیتا اصفهان با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به شما سروران گرامی ارائه می گردد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان، استعلام هزینه ها و هم چنین جهت سفت کردن پوست صورت و گردن با آر اف فرکشنال با مشاوران ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان
تحریریه کلینیک بنیتا اصفهان

راههای ارتباطی با ما

خط VIP کلینیک

031-44441040

تماس مستقیم با کلینیک

031-31317223

پزشک اعمال زیبایی ( دکتر سربلوک زاده )

0913-0800833

پزشک زیبایی (دکتر خاقانی)

0913-0800822

متخصص پوست و مو (دکتر معینی)

031-31317223

پذیرش و نوبت دهی کلینیک (خانم غزاله هرندی)

0913-0800839

مشاور کاشت و نوبت دهی (خانم پریا هرندی)

0913-0800844

آدرس کلینیک بنیتا

اصفهان – خیابان وحید – چهار راه خاقانی – ساختمان وحید – طبقه 5 – واحد 20

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =